مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مهر 1397 ساعت 10:002018-10-15فناوري

ساعت های هوشمند و مودم ها در صف رجیستری


رییس اتحادیه تجهیزات مخابراتی البرز گفت: متأسفانه در حال حاضر وارد کنندگان استقبالی از واردات تلفن همراه نمی کنند و اشخاص تمایلی برای خرید تلفن همراه و وارد کردن این دستگاه ها به بازار ندارند.

- محمد مهدی غفوریان در گفت وگو با خبرنگار ایسنا افزود: پس از پایان طرح رجیستری تلفن های همراه که وارد کشور شده اند نوبت به دیگر وسایل ارتباطی که سیم کارت دارند می رسد بر این اساس پس از تلفن های همراه، نوبت به تبلت ها و ساعت های هوشمند می رسد و پس از آن مودم ها در صف رجیستری قرار دارد.

غفوریان ادامه داد: هدف از رجیستری جلوگیری از واردات کالای قاچاق و پیگیری و ردیابی دستگاه های ارتباطی است و درصورتی که رجیستری انجام نشود پس از مدتی دستگاه غیر قابل استفاده شده و امکان ارتباط با آن وجود نخواهد داشت.

رییس اتحادیه تجهیزات مخابراتی البرز افزود: البته در خصوص انواع مودم ها، عملیات رجیستری توسط خود اپراتورهای بزرگ کشور که حجم اینترنت به فروش می رسانند انجام می شود چون به نوعی خود تنها واردکنندگان این نوع محصول هستند.

غفوریان در ادامه در خصوص وضعیت واردات تلفن همراه به کشور گفت: متأسفانه در حال حاضر وارد کنندگان استقبالی از واردات تلفن همراه نمی کنند و اشخاص تمایلی برای خرید تلفن همراه و وارد کردن این دستگاه ها به بازار ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساعت های هوشمند و مودم ها در صف رجیستری

ساعت های هوشمند و مودم ها در صف رجیستری