مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مهر 1397 ساعت 09:552018-10-15اقتصادي

گردشگری چقدر آورده مالی برای استان سمنان دارد؟


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان گفت: صنعت گردشگری این استان، سالانه 6000 میلیارد ریال، برای استان سمنان آورد مالی به همراه دارد.

- محمد جهانشاهی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا افزود: در نوروز سال 1397، ورود گردشگر و مسافران نوروزی به استان سمنان، 102 میلیارد تومان آورد مالی در حوزه گردشگری برای استان سمنان داشته است.

وی با اشاره به برنامه ریزی برای توسعه گردشگری و سفر به استان سمنان با شعار سمنان مقصدی تازه برای سفر، 2020 گفت: هدف گذاری ما برای سال 2020 و یا 1400، این است که در این فرصت سه ساله، ظرفیت های گردشگری این استان به خوبی معرفی شود و در گام اول معرفی شایسته ظرفیت های گردشگری این استان در خارج از جغرافیای استان انجام خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان تصریح کرد: در حال حاضر روزانه 10 تا 15 هزار نفر در فرودگاه مهرآباد تهران، پیام های و تیزرهای تبلیغاتی سمنان مقصدی تازه برای سفر 2020 را می بینند و در فاز بعدی در فرودگاه کیش نیز این تبلیغات انجام خواهد شد.

جهانشاهی ادامه داد: توسعه اقامتگاه های بوم گردی که از مهمترین دستاوردهای دولت تدبیر و امید در حوزه گردشگری بوده است، در استان سمنان نیز به خوبی و با عملکرد قابل قبولی همراه بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردشگری چقدر آورده مالی برای استان سمنان دارد؟

گردشگری چقدر آورده مالی برای استان سمنان دارد؟