مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مهر 1397 ساعت 09:162018-10-15سياسي

بیانیه رهبر شیعیان بحرین درباره درگذشت علامه «الستری»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، آیت الله شیخ عیسی قاسم، رهبر شیعیان بحرین در بیانیه خود به مناسبت درگذشت علامه عبدالحسین الستری از علمای برجسته شیعیان این کشور اعلام کرد: - رهبر شیعیان بحرین با صدور بیانیه ای درگذشت علامه عبدالحسین الستری را تسلیت گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، آیت الله شیخ عیسی قاسم، رهبر شیعیان بحرین در بیانیه خود به مناسبت درگذشت علامه عبدالحسین الستری از علمای برجسته شیعیان این کشور اعلام کرد: علامه الستری برادری گرانقدر بود که حقیقت را شناخت و بدان پایبند بود و بر آن ثابت قدم ماند.

بیانیه شیخ عیسی قاسم به شرح ذیل است.

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ (یَا أَیَّتُهَا النَّفْسُ الْمُطْمَئِنَّهُ، ارْجِعِی إِلَی رَبِّکِ رَاضِیَهً مَّرْضِیَّهً، فَادْخُلِی فِی عِبَادِی، وَادْخُلِی جَنَّتِی)از صمیم قلب فقدان این علامه را به حضرت، ولی عصر (عجل الله فی فرجه الشریف) و مراجع بزرگ و فق ها و علمای امت و مردم مومن بحرین و همه مومنان و خانواده این فقید گرامی تسلیت عرض می کنیم.

خداوند وی را مشمول رحمت بیکران خود کند و با پیامبر (ص) و خاندان وی محشور گرداند و به خانواده اش صبر و شکیبایی عنایت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه رهبر شیعیان بحرین درباره درگذشت علامه «الستری»

بیانیه رهبر شیعیان بحرین درباره درگذشت علامه «الستری»