مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مهر 1397 ساعت 02:102018-10-14فرهنگي

خانه نشینی فیلم سازان اجتماعی / محکوم به فنا هستیم!


منیژه حکمت که این روزها فیلم «جاده قدیم» را درباره ی تجاوز روی پرده سینماها دارد، معتقد است: در شرایط فعلی که هر هفته دو فیلم کمدی به چرخه ی اکران سینماها اضافه می شود، - منیژه حکمت که این روزها فیلم جاده قدیم را درباره ی تجاوز روی پرده سینماها دارد، معتقد است: در شرایط فعلی که هر هفته دو فیلم کمدی به چرخه ی اکران سینماها اضافه می شود، امثال ما ما محکوم به فنا هستیم! این کارگردان و تهیه کننده سینما به تازگی در نامه ای خطاب به رییس سازمان سینمایی به شرایط اکران فیلمش اعتراض صریحی داشته و در پی این نامه مدیر اداره نظارت و ارزشیابی دستور فوری به بررسی این مساله در کارگروه اکران داده است.

حکمت در گفت وگویی با ایسنا که پیش از انتشار این نامه انجام شده بود، درباره ی ساخته ی جدیدش و وضعیت تولید فیلم اجتماعی سخن گفته است که در ادامه این گفت وگو را می خوانیم.

با توجه به شرایط خاص اجتماعی، سیاسی جامعه و توجه ویژه به فیلم های کمدی آیا بهتر نبود فیلم را در شرایط دیگری اکران می کردید؟ هر چقدر که جلو برویم به نظرم شرایط سخت تر می شود اما آنچه که به نظرم بسیار غم انگیز است؛ ساز و کاری است که این روزها بر اکران فیلم ها حاکم شده است.

اصلاً قصد ندارم، شعار بدهم اما مساله ای است که به عینه آن را لمس می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه نشینی فیلم سازان اجتماعی / محکوم به فنا هستیم!

خانه نشینی فیلم سازان اجتماعی / محکوم به فنا هستیم!