مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مهر 1397 ساعت 00:502018-10-14اجتماعي

بازدید محیط زیست از عملکرد کلیه مراکز معاینه فنی استان تهران


معاون نظارت و پایش اداره محیط زیست استان تهران با اشاره به اینکه از کلیه مراکز معاینه فنی استان تهران طی شش ماه دوم سال بازدید می شود، گفت که بر اساس مصوبه هیات دولت، - برگه معاینه فنی که از هریک از مراکز معاینه فنی کشور گرفته شود در کل ایران قابل قبول است.

محمد رستگاری در گفت و گو با ایسنا با اشاره به قرار گرفتن در نیمه دوم سال و اهمیت مراکز معاینه فنی اظهار کرد: یکی از مصوبات کارگروه کاهش آلودگی هوای تهران این بود که تیمی متشکل از محیط زیست استان تهران، استانداری، پلیس و شهرداری تهران تشکیل شود تا از مراکز معاینه فنی بازدید کنند.

وی با بیان اینکه نمایندگان محیط زیست در این بازدیدها نیز حضور دارند، تصریح کرد: بازدید از مراکز معاینه فنی از مهرماه شروع شده است و طی یک برنامه زمان بندی از کلیه مراکز معاینه فنی استان تهران در شش ماه دوم سال بازدید خواهد شد و عملکرد آن ها بررسی می شود همچنین نمایندگان شهرداری تهران نیز در این بازدیدها محیط زیست را همراهی می کنند.

معاون نظارت و پایش اداره محیط زیست استان تهران در پاسخ به این پرسش که چه تدبیری برای خودروهایی که از مراکز خارج از تهران برگه معاینه فنی می گیرند ولی در تهران تردد می کنند، در نظر گرفته شده است، گفت: این موضوع از نظر قانونی مشکلی ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید محیط زیست از عملکرد کلیه مراکز معاینه فنی استان تهران

بازدید محیط زیست از عملکرد کلیه مراکز معاینه فنی استان تهران