مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مهر 1397 ساعت 17:302018-10-14فرهنگي

نمایشگاه خوشنویسی «هنر صلح» در فیلیپین


نمایشگاه خوشنویسی مشترک هنرمندان ایران و فیلیپین به مناسبت روز ملی خوشنویسی ایران با عنوان «هنر صلح» در دانشگاه یو ـ پی فیلیپین برگزار شد.

- نمایشگاه خوشنویسی مشترک هنرمندان ایران و فیلیپین به مناسبت روز ملی خوشنویسی ایران با عنوان هنر صلح در دانشگاه یو ـ پی فیلیپین برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، این نمایشگاه به همت رایزنی فرهنگی کشورمان در فیلیپین، انجمن خوشنویسان ایران شعبه مانیل، انجمن دوستی زنان فرهیخته ایران و فیلیپین و دانشگاه یو ـ پی، در محل کتابخانه مرکزی این دانشگاه برگزار شد.

در این نمایشگاه دو هنرمند ایران و فیلیپین با خلق پنج اثر مشترک با عنوان هنر صلح ، این آثار هنری را همزمان با آثار دیگری از خوشنویسی دو کشور را در معرض دید علاقمندان به فرهنگ و هنر دو کشور گذاشته اند.

نمایشگاه هنر صلح علاوه در دانشگاه یو ـ پی، در یک دانشگاه دیگر و یکی از کلیساهای مطرح مانیل (پایتخت فیلیپین) برپا خواهد شد و طی آن تعداد 60 تابلو به نمایش درخواهد آمد.

آیین افتتاحیه این نمایشگاه در دانشگاه یو ـ پی با حضور محمد جعفری ملک، رایزن فرهنگی ایران در فیلیپین، تندیس تقوی، هنرمند خوشنویس ایرانی و تایپان لوسه رو هنرمند خوشنویس فیلیپینی، برنار دیتا ریس چرچیل، رییس شورای مطالعات بین الم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه خوشنویسی «هنر صلح» در فیلیپین

نمایشگاه خوشنویسی «هنر صلح» در فیلیپین