مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مهر 1397 ساعت 13:412018-10-14دانش

فیلم های انقلابی در سالن ها و آمفی تئاتر واحد های دانشگاه آزاد اکران می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، حجت الاسلام ابراهیم کلانتری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: - معاون فرهنگی دانشگاه آزاد گفت:با دستور سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی و توسط معاونت فرهنگی و دانشجویی مقرر شد از این پس فیلم های فاخر انقلابی و ارزشی در آمفی تئاتر های واحد های این دانشگاه پخش شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، حجت الاسلام ابراهیم کلانتری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: واحد های این دانشگاه در سراسر کشور حتی در مناطق محروم و نزدیک به مرز، دارای امکانات و تجهیزات مطلوبی هستند که سالن های آمفی تئاتر و اجتماعات تنها بخش کوچکی از آنهاست.

وی افزود: رییس هیات موسس و هیات امنا دانشگاه بار ها به تیم فرهنگی دانشگاه دستور داده اند که دانشگاه آزاد اسلامی متعلق به مردم شریف ایران است و باید امکانات آن در خدمت مردم و به ویژه مردم محروم که صاحبان اصلی انقلاب هستند، قرار گیرد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد با اشاره به اینکه فیلم و سینما یکی از مهمترین ابزار های فرهنگی در جامعه محسوب می شود، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه فیلم های انقلابی آن طور که شایسته است در معرض استفاده مخاطبان قرار نمی گیرد، به دستور س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلم های انقلابی در سالن ها و آمفی تئاتر واحد های دانشگاه آزاد اکران می شود

فیلم های انقلابی در سالن ها و آمفی تئاتر واحد های دانشگاه آزاد اکران می شود