مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مهر 1397 ساعت 13:262018-10-14پزشكي

مشکلات تغذیه ای اصلی در ایران چیست؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، هدایت حسینی با بیان اینکه هر سال همزمان با سالروز تأسیس سازمان غذا و کشاورزی سازمان ملل متحد، گرامیداشت روز جهانی غذا برگزار می شود، - رییس انستیتو تحقیقات تغذیه ای و صنایع غذایی با بیان اینکه در حال حاضر عدالت در توزیع مواد غذایی در جهان یکی از مهمترین موضوعات مورد توجه است، گفت: در حالیکه 820 میلیون نفر در جهان دچار سوء تغذیه هستند، همزمان 672 میلیون نفر دچار چاقی و 3/1 میلیارد نفر دچار اضافه وزن هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، هدایت حسینی با بیان اینکه هر سال همزمان با سالروز تأسیس سازمان غذا و کشاورزی سازمان ملل متحد، گرامیداشت روز جهانی غذا برگزار می شود، اظهار کرد: این مساله فرصتی است برای یادآوری و برنامه ریزی اقدامات مؤثر به منظور بهبود وضعیت غذا و تغذیه در جهان.

وی با بیان اینکه روز جهانی غذا امسال با شعار اقدامات ما آینده را می سازد (our actions are our future) نامگذاری شده، عنوان کرد: مسئولان با این شعار بر اقدامات مؤثر و همه جانبه و همکاری سازنده جهت بهبود وضعیت غذا و تغذیه تأکید داشته و خواستار ریشه کنی گرسنگی از جهان تا سال 1410 هستند.

رییس انستیتو تحقیقات تغذیه ای و صنایع غذایی افزود: عدالت در توزیع مواد غذایی، توجه به منابع جدید غذایی جهت تأمین نیاز مصرف کنندگان، همک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات تغذیه ای اصلی در ایران چیست؟

مشکلات تغذیه ای اصلی در ایران چیست؟