مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مهر 1397 ساعت 11:162018-10-14اقتصادي

خبر خوش برای زوار اربعین؛ عرضه بلیت قطار اربعین از فردا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مهدی رجبی با اعلام این خبر اظهار داشت: برای جابه جایی زائران اربعین حسینی از تاریخ 27 مهرماه تا 13 آبان ماه 97، - مدیرعامل رجا گفت: فروش بلیت قطار های اربعین شرکت حمل و نقل ریلی رجا از ساعت 10 صبح روز دوشنبه 23 مهرماه آغاز می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مهدی رجبی با اعلام این خبر اظهار داشت: برای جابه جایی زائران اربعین حسینی از تاریخ 27 مهرماه تا 13 آبان ماه 97، 134 رام قطار فوق العاده در مسیر تهران- کرمانشاه در نظر گرفته شده است.

وی درباره برنامه های شرکت رجا برای سفر های زیارتی اربعین به کشور عراق، بیان کرد: از دو ماه پیش هلدینگ هگتا و دو شرکت زیرمجموعه یعنی رجا و شرکت خدمات مسافرتی و جهانگردی تامین، با پشتیبانی شرکت راه آهن برنامه ریزی گسترده ای برای خدمت رسانی به زائران حسینی تدارک دیدند.

مدیرعامل رجا افزود: تلاش شده است با تامین قطار فوق العاده تا ایستگاه راه آهن کرمانشاه و هماهنگی اتوبوس از ایستگاه راه آهن کرمانشاه تا مرز مهران در قالب یک بسته همچنین هماهنگی اتوبوس از مهران به نجف و بالعکس از کربلا تا مرز مهران در اختیار متقاضیان قرار گیرد.

رجبی با اشاره به تنوع قطار های فوق العاده برای متقاضیان سفر به کرمانشاه افزود: سازمان قطار های فوق برای ایام اربعین 4 تخته، 6 تخته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوش برای زوار اربعین؛ عرضه بلیت قطار اربعین از فردا

خبر خوش برای زوار اربعین؛ عرضه بلیت قطار اربعین از فردا