مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مهر 1397 ساعت 10:462018-10-14سياسي

عضو شورای شهر تهران مطرح کرد تعلل شهرداری اجرای مصوبه انتشار اوراق مشارکت


تعلل شهرداری اجرای مصوبه انتشار اوراق مشارکت و عدم انجام به موقع اقدامات لازم و تأخیر در فراهم سازی زمینه ها، انجام این مصوبه در مهلت قانونی تعیین شده میسر نشد.

- عضو شورای شهر تهران مطرح کرد تعلل شهرداری اجرای مصوبه انتشار اوراق مشارکت عضو شورای شهر تهران گفت: تعلل شهرداری اجرای مصوبه انتشار اوراق مشارکت و عدم انجام به موقع اقدامات لازم و تأخیر در فراهم سازی زمینه ها، انجام این مصوبه در مهلت قانونی تعیین شده میسر نشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، الهام فخاری در تذکر پیش از دستور خود در جلسه علنی امروز شورای شهر تهران گفت: به منظور بهره گیری شهرداری تهران از فرصت های تأمین منابع مالی دولت، مندرج در بند د تبصره 5 قانون بودجه سال 1396 کل کشور در تکمیل زیرساخت های خط 6 و 7 مترو، شورای اسلامی شهر تهران طی مصوبه شماره 27715/2412/160 مورخ 26/10/96 مجوز انتشار اوراق مشارکت توسط شهرداری تهران را صادر کرد.

وی ادامه داد: با این وجود با تعلل، عدم انجام به موقع اقدامات لازم و تأخیر در فراهم سازی زمینه ها، انجام این مصوبه در مهلت قانونی تعیین شده میسر نشد.

عضو شورای شهر تهران گفت: لازم به ذکر است با این تعلل شهرداری تهران علاوه بر محروم ماندن از فرصت قانونی تأمین 1300 میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت های حمل و نقل ریلی، از دریافت سهم 50 د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو شورای شهر تهران مطرح کرد تعلل شهرداری اجرای مصوبه انتشار اوراق مشارکت

عضو شورای شهر تهران مطرح کرد تعلل شهرداری اجرای مصوبه انتشار اوراق مشارکت