مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مهر 1397 ساعت 09:402018-10-14اقتصادي

رفع تصرف از 4000 مترمربع از اراضی دولتی گلستان


سرپرست معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی گلستان گفت: در شش ماهه نخست امسال بیش از 4000 مترمربع از ارضی دولتی رفع تصرف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهندس محمود تیموری اظهار کرد: زمین های تصرف شده در شهرهای مختلف استان از جمله گنبدکاووس، بندرگز، گمیشان و کردکوی بودند که توسط برخی افراد متخلف و سودجو تصرف شده بودند و از طریق عوامل یگان حفاظت از اراضی این اداره کل رفع تصرف شدند.

وی افزود: همچنین در همین راستا حدود 18500 متر مربع از زمین های دولتی که اشخاص مختلف در شهرستان ها اقدام به تهیه سند و بهره برداری کرده بودند از طریق مراجع قانونی و اجرای حکم قطعی خلع ید و از متخلفین مطالبه اجرت المثل و در نهایت انتقال سند به نفع دولت شده است.

تیموری ادامه داد: 1700 هکتار اراضی دولتی، تحت حفاظت اداره کل راه و شهرسازی استان قرار دارد که برای توسعه همه جانبه شهرهای استان در آینده پیش بینی شده و در موقع لزوم به متولیان امر واگذار می شود.

سرپرست معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی گلستان یادآور شد: در سال 96 حدود 80 هزار متر مربع از زمین های تحت اختیار به سازمان ها و دستگاه های دولتی جهت اجرای سیاست های توسعه شهری واگذار شده که این رقم در شش ماهه نخست امسال به 1300 هزارمتر مربع افزایش پیدا کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع تصرف از 4000 مترمربع از اراضی دولتی گلستان

رفع تصرف از 4000 مترمربع از اراضی دولتی گلستان