مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مهر 1397 ساعت 09:202018-10-14اقتصادي

رسوخ فناوری نانو در صنایع نساجی با امضای تفاهم نامه مشترک


به منظور رسوخ فناوری نانو در صنایع نساجی، در حاشیه یازدهمین نمایشگاه فناوری نانو تفاهم نامه همکاری میان انجمن صنایع پوشاک ایران و ستاد ویژه توسعه فناوری نانو امضا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در یازدهمین نمایشگاه فناوری نانو تفاهم نامه همکاری مشترک میان انجمن صنایع پوشاک ایران و ستاد ویژه توسعه فناوری نانو به منظور استفاده از ظرفیت طرفین برای حمایت از توسعه فناوری و تجاری سازی محصولات فناورانه با هدف رسوخ و توسعه نانو در صنایع پوشاک به عنوان یکی از ظرفیت های اساسی صنعت نساجی کشور به امضا رسید.

بسترسازی برای توسعه و ترویج فناوری نانو از طریق برگزاری رویدادهای تخصصی مشترک، حمایت از بازارسازی و سرمایه گذاری، ایجاد فضای همکاری و هم افزایی بین فناوران و شرکت های صنعتی و همچنین همکاری در انجام پروژه های تحقیقاتی از جمله محورهای این تفاهم نامه همکاری به شمار می رود.

دکتر سعید سرکار، دبیر ستاد توسعه فناوری نانو در گفت وگو با ایسنا امضای این تفاهم نامه را در راستای تسهیل در بهره مندی از فناوری نانو در صنعت پوشاک دانست و خاطر نشان کرد: اگر صنایع امروز برای به کارگیری فناوری اقدام نکنند، در آینده نزدیک بازار خود را از دست خواهند داد؛ چراکه محصولات ساخت داخل با استفاده از فناوری قابلیت رقابت پذیری می یابند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسوخ فناوری نانو در صنایع نساجی با امضای تفاهم نامه مشترک

رسوخ فناوری نانو در صنایع نساجی با امضای تفاهم نامه مشترک