مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مهر 1397 ساعت 05:062018-10-14دانش

استادان و دکّانی به نام پایان نامه/ چه کسی پایان نامه ام را شکار کرد؟


زینب امیدی ، قرار است نتیجه حداقل 18 سال درس خواندن ما باشد، پس باید در قالب یک پژوهش جامع از مرتبه علمی مان دفاع کنیم تا آنچه را آموخته ایم، - آیا تا به حال شده به این مساله فکر کرده باشید که علت روی آوردن دانشجویان به پایان نامه های آماده و شسته و رفته چیست؟ مشکل از خود دانشجو است یا دانشگاه و اساتیدی که قرار است دانشجو را در پروسه پایان نامه اش همراهی کنند؟ گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو-زینب امیدی، قرار است نتیجه حداقل 18 سال درس خواندن ما باشد، پس باید در قالب یک پژوهش جامع از مرتبه علمی مان دفاع کنیم تا آنچه را آموخته ایم، نشر و توسعه دهیم، تا به همه ثابت کنیم که تحصیل کرده ایم.

پایان نامه همان چیزی که خیلی از ما ترجیح می دهیم آن را بخریم و از پژوهشی که شخص دیگری برایمان انجام داده است، مقابل هیئت داوران دفاع کنیم.

شاید تنبلی می کنیم و حوصله اش را نداریم.

شاید هم خیلی سرمان شلوغ است و اصلا وقتش را نداریم.

شاید هم مثل خیلی از دانشجویان بخت برگشته که داستان پروسه دفاعشان را برایمان تعریف کرده اند در پیچ و تاب عدم همکاری استاد راهنما یا مشاور قید یک پژوهش علمی را زده باشیم! به هر حال ترجیح می دهیم سر آخر، با یک پایان نامه دو سه میلیونی وگاهی گرانتر که خیلی هم ربطی به ما ندارد، مدرکمان را قاب کنیم و به دیوار بزنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استادان و دکّانی به نام پایان نامه/ چه کسی پایان نامه ام را شکار کرد؟

استادان و دکّانی به نام پایان نامه/ چه کسی پایان نامه ام را شکار کرد؟