مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مهر 1397 ساعت 20:012018-10-13اقتصادي

آماده‏‎ایم ساز و کار فضاپایه را رونق دهیم/ خلق ثروت از زیرساخت ها مهم است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مرتضی براری رییس سازمان فضایی کشور در نشست تخصصی گردشگری فضاپایه که ظهر امروز در دانشگاه علم و فرهنگ برگزار شد گفت: - آماده‏‎ایم ساز و کار فضاپایه را رونق دهیم/ خلق ثروت از زیرساخت ها دغدغه کشور است رییس سازمان فضایی کشور گفت: بعد از صنعت نفت و خودرو، صنعت گردشگری رو به رشد است و تاکنون هزار و 200 میلیارد دلار گردش مالی در این حوزه بوده و .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مرتضی براری رییس سازمان فضایی کشور در نشست تخصصی گردشگری فضاپایه که ظهر امروز در دانشگاه علم و فرهنگ برگزار شد گفت: طی 10 سال گذشته دغدغه نظام اقتصاد بود و یکی از اولویت های اقتصاد مقاومتی، استفاده از ظرفیت های کشور در جهت خلع ثروت است؛ که یکی از این حوزه ها گردشگری محسوب می شود.

وی در خصوص صنعت گردشگری اظهار کرد: بعد از صنعت نفت و خودرو، صنعت گردشگری رو به رشد است و تاکنون هزار و 200 میلیارد دلار گردش مالی در این حوزه بوده و دغدغه دیگر کشور ها این است که با زیرساخت ها چگونه به خلع ثروت بپردازند.

براری در ادامه گفت: ما در کشور در حوزه زیرساخت ها جزو 10 کشور اول محسوب می شویم و آرزوی ما این است که جزو 10 کشور اول در اقتصاد نیز باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده‏‎ایم ساز و کار فضاپایه را رونق دهیم/ خلق ثروت از زیرساخت ها مهم است

آماده‏‎ایم ساز و کار فضاپایه را رونق دهیم/ خلق ثروت از زیرساخت ها مهم است