مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مهر 1397 ساعت 14:212018-10-13سياسي

کاروان پیاده روی اربعین دانشگاه آزاد هرمزگان به عتبات عالیات اعزام می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو؛ حجت الاسلام محسن ابراهیمی، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان با اعلام اینکه کاروان پیاده روی اربعین ویژه دانشگاهیان این دانشگاه به همت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد بندرعباس .

- مسئول نهاد رهبری در دانشگاه آزاد هرمزگان گفت: کاروان پیاده روی اربعین ویژه دانشگاهیان این دانشگاه به همت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد بندرعباس و دفتر نهاد به کربلای معلی اعزام می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو؛ حجت الاسلام محسن ابراهیمی، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان با اعلام اینکه کاروان پیاده روی اربعین ویژه دانشگاهیان این دانشگاه به همت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد بندرعباس و دفتر نهاد به کربلای معلی اعزام می شوند، گفت: مبدأ کشش و گیرایی حسینی، روز اربعین بوده و کربلا به معنای واقعی نماد تبلور، وحدت و بیعت با سید و سالار شهیدان و نمایش عظیم همدلی شیعیان و دوستداران اهل بیت (ع) در گستره جهانی است.

وی پیاده روی اربعین را حرکت اجتماعی، سیاسی و مذهبی برای زنده نگه داشتن اهداف امام حسین (ع) عنوان کرد و افزود: از یک سو اربعین، بزرگترین اجتماع در جهان اسلام به حساب می آید که بعد سیاسی آن بیشتر از دیگر ابعاد برجسته ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاروان پیاده روی اربعین دانشگاه آزاد هرمزگان به عتبات عالیات اعزام می شود

کاروان پیاده روی اربعین دانشگاه آزاد هرمزگان به عتبات عالیات اعزام می شود