مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مهر 1397 ساعت 14:202018-10-13پزشكي

شناسایی 36هزار مبتلا به ایدز در کشور/پیش بینی آلودگی 63 هزار تن به این ویروس


رییس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت در واکنش به برخی اخبار درباره آمار مبتلایان به عفونت ایدز در ایران ، گفت: تعداد افراد آلوده شناسایی شده به ویروس ایدز (مبتلا به عفونت ایدز) در کشور حدود 36 هزار نفر است که در خبر مورد اشاره به اشتباه 43 هزار نفر آمده است.

- رییس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت اعلام کرد شناسایی 36هزار مبتلا به ایدز در کشور/پیش بینی آلودگی 63 هزار تن به این ویروس رییس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت در واکنش به برخی اخبار درباره "آمار مبتلایان به عفونت ایدز در ایران"، گفت: تعداد افراد آلوده شناسایی شده به ویروس ایدز (مبتلا به عفونت ایدز) در کشور حدود 36 هزار نفر است که در خبر مورد اشاره به اشتباه 43 هزار نفر آمده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمد مهدی گویا در این باره افزود: فرد مبتلا به عفونت ایدز یا آلوده به ویروس ایدز فردی است که ویروس وارد بدن وی شده است، ولی الزاما هنوز وارد مرحله بیماری ایدز نشده است.

فرد مبتلا به بیماری ایدز فردی است که که قبلا ویروس ایدز وارد بدن وی شده است ولی به علت عدم درمان، تکثیر ویروس انجام شده و با گسترش عفونت سیستم ایمنی از کار افتاده است و علائم بیماری را از خود بروز می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 36هزار مبتلا به ایدز در کشور/پیش بینی آلودگی 63 هزار تن به این ویروس

شناسایی 36هزار مبتلا به ایدز در کشور/پیش بینی آلودگی 63 هزار تن به این ویروس