مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مهر 1397 ساعت 13:362018-10-13پزشكي

نکاتی که افراد مبتلا به صرع قبل از بارداری باید بدانند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی انجمن صرع ایران، دکتر فاطمه صدیق مروستی، نورولوژیست در آستانه برگزاری سی و چهارمین همایش عمومی انجمن صرع ایران با موضوع صرع و ازدواج اظهار داشت: - دبیر علمی سی و چهارمین همایش عمومی انجمن صرع ایران گفت: زنانی که مبتلا به صرع نیستند احتمال اینکه جنین یا نوزاد آن ها دچار عارضه شود یک تا سه درصد است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی انجمن صرع ایران، دکتر فاطمه صدیق مروستی، نورولوژیست در آستانه برگزاری سی و چهارمین همایش عمومی انجمن صرع ایران با موضوع صرع و ازدواج اظهار داشت: بیماران مبتلا به صرع می توانند ازدواج کنند، ولی باید نکاتی را در این زمینه به ویژه قبل از بارداری مدنظر قرار دهند.

وی افزود: افراد مبتلا باید برای بارداری درمان دارویی مناسب دریافت کرده و همسر فرد بیمار نیز حتماً در مورد بیماری و داروی آن اطلاع کافی داشته باشد.

این نورولوژیست با اشاره به اینکه تشنج در هر زمانی ممکن است به وقوع بپیوندد، گفت: بر همین اساس افراد شاغل در محل کار و دانش آموزان در مدرسه نیز باید اطلاعات لازم در مورد بیماری و دارویشان را اعلام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نکاتی که افراد مبتلا به صرع قبل از بارداری باید بدانند

نکاتی که افراد مبتلا به صرع قبل از بارداری باید بدانند