مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مهر 1397 ساعت 13:162018-10-13ورزشي

زمین تمرین بانوان لیگ برتری مازندران با چاشنی گل ولای


تیم سپیدار قائم شهر، تنها نماینده مازندران در لیگ برتر بانوان است و در ذهنم برای این تیم زمینی تقریباً استاندارد با شکل و شمایلی در حد لیگ برتر را تصور می کردم ولی وقتی به محل تمرین رسیدم چیزی جز کمی چمن و گل ولای ندیدم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان قائم شهر، چندسالی است که ورزش بانوان در کشور مدارج عالی و پله های ترقی را طی می کند و ثابت کرده که حرف های زیادی برای گفتن در میادین مسابقات بین المللی دارد.

آنها بارها و بارها ثابت کرده اند که هیچ چیز از مردان در این حوزه کم ندارند و گاهی اوقات و در بعضی ار رشته ها می توان بانوان را سرآمد هم دانست چراکه آنان فعل خواستن را به درستی صرف کردند و پا به پای مردان ورزشکار در میادین و رشته های مختلف ورزشی حاضر بوده و هستند.

ولی با این اوصاف، هنوز کم و کاستی هایی در این بخش وجود دارد و آن طور که شایسته بانوان ورزشکار کشورمان است مورد حمایت و توجه قرار نگرفته اند.

فوتبال، رشته ای است که هر کجا اسمش به میان می آید بازی و چهره رونالدو، مسی، علی دایی و عابدزاده و خیلی های دیگر که سری در سرای این رشته ورزشی دارند، برای مان تداعی خواهد شد و به خیال خیلی ها یک ورزش سخت، نفس گیر با دوندگی بسیار و مخصوص آقایان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمین تمرین بانوان لیگ برتری مازندران با چاشنی گل ولای

زمین تمرین بانوان لیگ برتری مازندران با چاشنی گل ولای