مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مهر 1397 ساعت 13:152018-10-13اقتصادي

راه اندازی اولین واحد از کشتارگاه های مدرن در سمنان


ظرف دو ماه آینده بزرگترین کشتارگاه طیور استان در ایوان کی گرمسار که نخستین کشتارگاه از این کشتارگاه های سه گانه است، - مدیرکل دامپزشکی استان سمنان گفت: ظرف دو ماه آینده بزرگترین کشتارگاه طیور استان در ایوان کی گرمسار که نخستین کشتارگاه از این کشتارگاه های سه گانه است، به بهره برداری می رسد.

محمد سعیدی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: کشتارگاه صنعتی طیور ایوان کی بیش از 100 شغل مستقیم در استان ایجاد می کند.

وی از وجود 12 کشتارگاه دام و طیور فعال در سطح استان خبر داد و افزود: در حال حاضر هفت کشتارگاه طیور و پنج کشتارگاه دام در سطح استان فعالیت دارند.

مدیرکل دامپزشکی استان سمنان از برنامه ریزی برای دو کشتارگاه بزرگ صنعتی دیگر در مناطق مرکزی و شرق استان خبر داد و گفت: این دو کشتارگاه در حال حاضر مجوزهای لازم را اخذ کردند.

با راه اندازی این کشتارگاه های صنعتی و آغاز به کار کشتارگاه بزرگ طیور ایوان کی در آذرماه عمده کشتارهای طیور از طریق کشتار صنعتی انجام خواهد شد.

سعیدی با بیان اینکه با راه اندازی این دو کشتارگاه صنعتی چهار کشتارگاه قبلی تعطیل می شوند، خاطرنشان کرد: با آغاز به کار سه کشتارگاه صنعتی در غرب، مرکز و شرق استان تمام کشتارهای طیور در استان صنعتی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی اولین واحد از کشتارگاه های مدرن در سمنان

راه اندازی اولین واحد از کشتارگاه های مدرن در سمنان