مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مهر 1397 ساعت 11:402018-10-13اقتصادي

حـراج کودکان


با وجود در نظر گرفتن وصف مجرمانه برای خرید و فروش کودکان اما این پدیده همچنان معضلی جدی برای جامعه است.

فرزندپذیری برای متقاضیان زمان بر است و این افراد به جای مراجعه به سازمان بهزیستی، - از روش های غیر قانونی فرزندخواندگی کودکان را قبول می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه قانون نوشت: آسیب های اجتماعی به دلیل تبعات و مخاطراتی که به همراه خود دارند مدت هاست باعث سلب شادابی از جامعه شده اند.

منظره تلخ مرد یا زنی معتاد و کارتن خواب یا کودکی که دست به سرقت می زند یا خودکشی فردی که خود را در پایان راه دیده است، یا کودکانی که مجبورند تکدی گری کنند، تاثیری ناخوشایند بر روح و روان افراد جامعه برجا می گذارد.

هرچند که در بسیاری موارد تنها با نگاهی از کنار این آسیب ها می گذریم، اما در نهایت این جامعه است که باید تاوان تبعات این آسیب ها را بپردازد.

از دلایل مهم افزایش معضلات اجتماعی که امروز گریبان گیر جامعه شده را می توان نادیده گرفتن آن ها در سال های قبل توسط مسئولان دانست که البته اصلی ترین علت آن نبودن مسئولان در میان مردم و به اصطلاح کف جامعه است.

مسئولانی که با نگاهی از بالا به پایین، جامعه مردم را می نگرند، هیچ گاه نمی توانند معضلاتی که در کوچه پس کوچه های تنگ و تاریک شهر رخ می دهد را از نزدیک مشاهده و حس کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حـراج کودکان

حـراج کودکان