مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مهر 1397 ساعت 11:102018-10-13سياسي

آغاز نهمین دوره مجلس دانش آموزی از فردا


معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش از آغاز نهمین دوره مجلس دانش آموزی از فردا (22 مهرماه) خبر داد و گفت: انتخابات شوراهای دانش آموزی نیز از آبان ماه کلید می خورد.

- معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش از آغاز نهمین دوره مجلس دانش آموزی از فردا (22 مهرماه) خبر داد و گفت: انتخابات شوراهای دانش آموزی نیز از آبان ماه کلید می خورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا کاظمی در نشستی خبری که به مناسبت برگزاری نهمین دوره مجلس دانش آموزی ترتیب داده شده بود، با بیان اینکه مجلس دانش آموزی در مرداد سال 1379 در شورای عالی آموزش و پرورش مصوب و از سال 1380 اولین دوره خود را اغاز کرد گفت: مجلس دانش آموزی بهترین بسترها برای تمرین دموکراسی در یک ساختار قانونی، هدفمند و شبیه سازی شده را فراهم و میدان نقش پذیری آنها را در فضای تعلیم و تربیت مهیا می کند.

وی افزود: خاستگاه اولیه مجلس، شوراهای دانش آموزی است و امسال هم در آبان ماه انتخابات آن را برگزار و اعضای منتخب مناطق تشکیل می شود.

مجامع مشورتی مناطق، مجامع استانها را تشکیل می دهند و در نهایت استان ها نمایندگان خود را انتخاب و به عنوان اعضای مجلس معرفی می کنند.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه هر دوره مجلس دو ساله است گفت: 150 نماینده دختر و پسر از بین دانش آموزان متوسطه اول و دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز نهمین دوره مجلس دانش آموزی از فردا

آغاز نهمین دوره مجلس دانش آموزی از فردا