مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مهر 1397 ساعت 05:252018-10-13اقتصادي

نرخ 55 درصدی بهره وری در آموزش و پرورش/45 درصد پرتی منابع داریم


معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به بهره وری منابع انسانی اظهار کرد: اکنون بر اساس محاسبات اولیه، بهره وری بکارگیری منابع اعم از منابع مالی، - معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش خبر داد نرخ 55 درصدی بهره وری در آموزش و پرورش/45 درصد پرتی منابع داریم معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به بهره وری منابع انسانی اظهار کرد: اکنون بر اساس محاسبات اولیه، بهره وری بکارگیری منابع اعم از منابع مالی، فیزیکی و انسانی حدود 55 درصد است که قبلا 45 درصد بود.

نرخ بهره وری با ساماندهی نیروی انسانی به 55 درصد رسیده است و ما هنوز 45 درصد پرت منابع داریم و از تبعاتش متاثر می شویم.

علی الهیار ترکمن در گفت وگو با ایسنا، درباره راهکارهای صرفه جویی و تامین منابع مالی در آموزش و پرورش اظهار کرد: صرف نظر از مباحث بودجه ای و اینکه در یک سال مالی به چه مواردی نیاز داشته باشیم و بخواهیم مسائل کوتاه مدت را حل کنیم باید نگاه کلی تری به بودجه داشته باشیم.

وی افزود: درباره علل کسری اعتبار و موانعی که باعث می شود آموزش و پرورش نتواند به تعهدات مالی خویش پاسخ دهد نگاه علت محور داریم.

یکی از مشکلاتی که آموزش و پرورش در سال های گذشته با آن مواجه بوده این است که در برخی زمان ها، مقطعی تصمیم گرفته و راه حل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرخ 55 درصدی بهره وری در آموزش و پرورش/45 درصد پرتی منابع داریم

نرخ 55 درصدی بهره وری در آموزش و پرورش/45 درصد پرتی منابع داریم