مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 مهر 1397 ساعت 21:112018-10-12سياسي

اقدامی بزرگ برای ساخت دارو های ایرانی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، ستاد اجرایی فرمان امام (ره) که از یک دهه پیش با تاسیس بنیاد برکت ، اهدافی مانند توانمندسازی اقتصادی و اجتماعی و انجام امور عام المنفعه در مناطق محروم و کم تر توسعه یافته در سرلوحه امور خود قرار داد و به موفقیت .

- ساعاتی پیش و طی مراسمی، کاروان های جهادی سلامت برکت احسان به یک هزار نقطه از مناطق محروم کشورمان اعزام شدند؛ آغاز ماموریتی که اهداف بزرگی برای آن تعریف شده و سرآغاز ماموریت بزرگی در خدمت رسانی به محرومان کشورمان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، ستاد اجرایی فرمان امام (ره) که از یک دهه پیش با تاسیس بنیاد برکت ، اهدافی مانند توانمندسازی اقتصادی و اجتماعی و انجام امور عام المنفعه در مناطق محروم و کم تر توسعه یافته در سرلوحه امور خود قرار داد و به موفقیت هایی چشمگیری -از جمله احداث یک هزار مدرسه برکت در سراسر کشور و آغاز پروژه احداث یک هزار مدرسه دیگر- نائل آمد، در تازه ترین اقدام خود، ارائه خدمات سلامت به محرومان را در دستور کار خود قرار داده است.

رویدادی که صبح امروز و با برگزاری مراسمی با حضور دکتر محمد مخبر، رییس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) کلید خورد و طی آن، مخبر در تشریح اهداف شکل گیری و اعزام کاروان های سلامت احسان گفت: مهمترین خدمت و تکلیف نهاد ها و دستگاه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامی بزرگ برای ساخت دارو های ایرانی

اقدامی بزرگ برای ساخت دارو های ایرانی