مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 مهر 1397 ساعت 20:012018-10-12ورزشي

27 درصد از مردم دچار اختلالات روان هستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حسین نحوی نژاد در مراسم اختتامیه هشتمین جشنواره مسابقات ورزشی مراکز توانبخشی بیماران اعصاب و روان سراسر کشور گفت: - معاون توانبخشی سازمان بهزیستی کشور گفت: 27 درصد از مردم دچار اختلالات روان هستند، اما این به معنای آن نیست که این افراد دچار اختلالات روانی و اگزوفرمی هستند چرا که در کشور بین یک تا یک و نیم درصد از جامعه مبتلا به اگزیوفرمی هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حسین نحوی نژاد در مراسم اختتامیه هشتمین جشنواره مسابقات ورزشی مراکز توانبخشی بیماران اعصاب و روان سراسر کشور گفت: نخستین دوره این مسابقات در سال های گذشته توسط مرکز نگهداری بیماران مزمن سرای احسان برگزار شد و بر اساس گزارشات نتایج خوبی را نیز در بر داشته است که به همین دلیل تصمیم گرفته شد که سازمان بهزیستی نیز در برگزاری این مسابقات مشارکت داشته باشد.

وی تصریح کرد: بر همین اساس و با توجه به هفته ملی سلامت روان که 18 مهر ماه است تصمیم گرفتیم این جشنواره برگزار شود و در این دوره از جشنواره هزار نفر از بیماران روانی مزمن اعم از زنان و مردان در این مسابقات شرکت کردند.

معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور گفت: بر اساس قانون حمایت از حقوق معلولان باید امکان ورزشی به صورت رایگان در اختیار معلولان قرار بگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

27 درصد از مردم دچار اختلالات روان هستند

27 درصد از مردم دچار اختلالات روان هستند