مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 مهر 1397 ساعت 16:462018-10-12سياسي

زائران اربعین رفتار وحدت بخش مسلمانان را به جهانیان نشان دهند


امام جمعه زنجان به پیاده روی بزرگ اربعین اشاره کرد و گفت: حضور موکب ها برای کمک به عراقی هاست و زائران باید ضمن حفظ شأن جمهوری اسلامی به قوانین کشور عراق احترام بگذارند و رفتار وحدت بخش مسلمانان را به جهانیان نشان دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، آیت الله شیخ علی خاتمی ظهر امروز در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر زنجان با یادآوری وضعیت ایران در 40 سال گذشته و پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان به طرق مختلف در تلاش برای ضربه زدن به کشور بودند.

امام جمعه زنجان با اشاره به هجمه های متعدد دشمنان علیه انقلاب اسلامی در طول 40 سال گذشته گفت: یکی از این هجمه ها هشت سال جنگ تحمیلی بود؛ جنگی که در آن همه دنیا یک طرف قرار داد و ایران اسلامی نیز در طرف دیگر قرار داشت.

وی با اشاره به اینکه مقاومت و همدلی در هشت سال دفاع مقدس موجب پیروزی کشورمان شد، افزود: در هشت سال دفاع مقدس نتیجه مقاومت را دیدیم.

آیت الله خاتمی با اشاره به اینکه ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس به یاری خداوند پیروز شد، تصریح کرد: قدرت خداوند مافوق همه قدرت هاست و خداوند به جهادکندگان در راه خدا عزت نصیب می گرداند، عزتی که در هشت سال دفاع مقدس نصیب ایرانیان شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زائران اربعین رفتار وحدت بخش مسلمانان را به جهانیان نشان دهند

زائران اربعین رفتار وحدت بخش مسلمانان را به جهانیان نشان دهند