مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 مهر 1397 ساعت 15:462018-10-12سياسي

سیلی محکم ملت ایران به آمریکا با شکستن تحریم ها


ملت ایران با شکست دادن تحریم ها سیلی محکمی را به آمریکا خواهد زد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، شیخ آیت الله مصطفی علما در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته کرمانشاه با دعوت همگان به تقوا و پرهیزگاری، اظهار داشت: رعایت عدالت و انصاف بین مسلمانان سبب برکت و پیشرفت آن جامعه خواهد شد.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه بهترین ادب آن است که خدا از حرام فاصله بگیرد و از آنچه خداوند و عقل آدمی نهی کرده مبرا باشد، گفت: انسان باید بر تهذیب و تربیت دینی ثابت قدم باشد.

این مسؤول با نهی بر احتکار اقلام مورد نیاز جامعه که مغایر اخلاق مداری و تذهیب است، تصریح کرد: جامعه اسلامی باید از اینگونه رفتارهای ناشایست پرهیز کنند و روند دشمنان اسلام را در پیش نگیرند.

علما ضمن تاکید بر اینکه امیرالمومنین حضرت علی(ع) همه بندگان را دعوت به تقوا و پرهیزگاری می کنند، بیان کرد: تقوا سرمایه کشور اسلامی است و آنان را از هر نوع آسیبی حفظ خواهد کرد، چرا که باید رضای خداوند متعال را در نظر بگیریم و آشکار و پنهان در این مسیر حرکت کنیم، همچنین ملاک و معیار ما حق باشد.

وی به سالروز 22 مهر به عنوان روز جهانی استاندارد، گفت: استفاده از محصولات غذایی سالم باید در سبد کالای مردم قرار بگیرد و تولید کنندگان باید نسبت به سلامت انسان دقت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیلی محکم ملت ایران به آمریکا با شکستن تحریم ها

سیلی محکم ملت ایران به آمریکا با شکستن تحریم ها