مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 مهر 1397 ساعت 14:262018-10-12سياسي

برخی معاهدات راه نفوذ دشمن را باز می کنند/ مراقب فریب دشمنان باشیم


امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه برخی معاهدات راه نفوذ دشمن به کشور را باز می کنند، گفت: باید در مذاکرات با غربی ها مراقب فریب آن ها باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت الاسلام محمدعلی نکونام ظهر امروز در خطبه های نمازجمعه شهرکرد، با اشاره به آیات سوره هود در رابطه با استقامت در برابر دشمنان، گفت: مردم ما بدانند آمریکا و اروپا هیچ گاه به شما کمک نمی کنند، مگر اینکه در مقابل آن ها ذلیل و خار باشید.

امام جمعه شهرکرد ادامه داد: متاسفانه برخی از مسؤولان در جامعه بگونه ای عمل می کنند که به مردم القاء کنند که اگر ما در برابر خواسته های آمریکا و غرب تسلیم نشویم، آن ها علیه ما قطعنامه تصویب می کنند و کشور ما را با مشکل مواجه می کنند.

وی با بیان اینکه برجام نیز حاصل ترس برخی از مسؤولان بود، خاطرنشان کرد: نتیجه اعتماد به غرب مسائلی است که امروز شاهد آن هستیم و باید به این نکته توجه کرد که برخی معاهدات راه نفوذ دشمن به کشور را باز می کنند.

نکونام در ادامه با اشاره به اینکه باید در عمل به دستورات الهی پایبندی کامل وجود داشته باشد، عنوان کرد: امروز عده ای تنها در زبان به فرامین الهی عمل می کنند، اما در دلشان به دشمنان اسلام تمایل دارد که باید گفت این افراد رستگار نمی شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی معاهدات راه نفوذ دشمن را باز می کنند/ مراقب فریب دشمنان باشیم

برخی معاهدات راه نفوذ دشمن را باز می کنند/ مراقب فریب دشمنان باشیم