مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 مهر 1397 ساعت 12:102018-10-12سياسي

ورود سازمان مدیریت استان تهران برای مقابله با ریزگردهای تهران


رییس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان تهران از ورود این سازمان با بهره گیری از فناوری جدید برای مقابله با ریزگردهای پایتخت خبر داد.

- نعمت اله ترکی در گفتگو با ایسنا، در تشریح روند عملیاتی شدن طرح پژوهشگاه ملی ژنتیک برای مقابله با ریزگردهای جنوب پایتخت گفت: سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان تهران برای مقابله با ریزگردها با استفاده از ظرفیت های علمی پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک طرح ویژه ای را تعریف کرده است.

وی افزود: جلسه ای برای بررسی طرح تثبیت زیستی خاک با هدف مهار ریزگردها در تهران میان سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان تهران و پژوهشگاه ملی ژنتیک برگزار شد و برای اولین بار در سازمان مدیریت و برنامه ریزی، طرح پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری برای مقابله با ریزگرد های استان تهران عملیاتی شد.

وی ادامه داد: مقرر شد تا سازمان مدیریت و برنامه ریزی به عنوان ناظر طرح تثبیت زیستی خاک و ادارات کل محیط زیست و منابع طبیعی به عنوان مجری طرح و تامین کننده مالی و همچنین ارگان هایی همچون محیط زیست، منابع طبیعی در این طرح وارد عمل شوند.

سال 1396، کار بررسی طرح به پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری سپرده و در نتیجه این پژوهش، فناوری سیمان زیستی برای جایگزین کردن روش های گذشته انتخاب شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود سازمان مدیریت استان تهران برای مقابله با ریزگردهای تهران

ورود سازمان مدیریت استان تهران برای مقابله با ریزگردهای تهران