مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مهر 1397 ساعت 19:562018-10-11اقتصادي

قانون نظام صنفی باید اصلاح شود


قانون آزمایشی نظام صنفی 11سال است اجرا می شود و باید این قانون اصلاح شود.

- علی فاضلی در حاشیه اجلاس عمومی اتاق اصناف آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار کرد: مشکل اصلی اینجا است که اصناف بدنی بزرگ و سری کوچک دارد و باید توجه داشت که تا سال 1393 در هیچ یک از برنامه های توسعه ای کشور اعم از افق چشم انداز 20 ساله، برنامه های پنج ساله و بودجه سالانه هیچ نقشی برای اصناف در نظر گرفته نمی شد.

وی خاطرنشان کرد: اتاق اصناف ایران با داشتن سه میلیون واحد صنفی و اختصاص 17.

5 درصد تولید ناخالص ملی یکی از اصلی ترین ارکان و مبادی اقتصاد ایران محسوب می شوند و با تلاش مستمر موفق شده ایم اتاق اصناف ایران را به عنوان عضو رسمی ستاد تنظیم بودجه کشور معرفی کرده که صدای اصناف به شکلی رساتر به عالی ترین سطوح تصمیم گیری اقتصادی کشور برسد.

رییس اتاق اصناف ایران افزود: با بزرگ شدن دولت در ایران، هزینه ها افزایش و فضای اشتغال از اصناف ربوده می شود در حالی که هشت هزار و 300 اتحادیه و 396 اتاق اصناف در کشور وجود دارد.

فاضلی تصریح کرد: بودجه اصناف 49 میلیارد تومان است در حالی که برای پیشرفت کشور باید حداقل این بودجه به 170 میلیارد تومان برسد باید در راستای ایجاد تسهیلات برای اصناف و حمایت از آنها گام برداریم ، اصناف همگی حامی انقلاب و ولایت هستن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قانون نظام صنفی باید اصلاح شود

قانون نظام صنفی باید اصلاح شود