مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مهر 1397 ساعت 18:152018-10-11ورزشي

درخواست صالحی امیری از آیان برای مورد افزایش سهمیه المپیک 2020


رییس کمیته ملی المپیک در دیدار با تاماش آیان خواستار رایزنی برای تجدید نظر در مورد کاش سهمیه المپیک 2020 شد و همچنین از رییس فدراسیون جهانی وزنه برداری درخواست کرد ایران را برای کسب کرسی ارزشمند در آسیا و جهان حمایت کند.

- ‍ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از کمیته ملی المپیک، رییس کمیته ملی المپیک ایران در ادامه دیدارهای مهم خود با مسئولان ورزش دنیا عصر روز گذشته با رییس فدراسیون جهانی وزنه برداری دیدار و گفت وگو کرد.

صالحی امیری در ابتدای دیدار به سابقه حضور آیان در وزنه برداری و ارتباط خوبش با فدراسیون ایران اشاره کرد و گفت: از طریق دوستان مختلف و علی مرادی در جریان ارتباط خوب شما با وزنه برداری ایران و حمایت هایتان از قهرمانان ایرانی قرار گرفته ام.

ضمن تقدیر و تشکر امیدوارم که همانند قبل در کنار وزنه برداری ایران باشید و حمایت های خود را بیشتر کنید.

وی در ادامه به کاهش سهمیه های المپیک اشاره کرد و گفت: این تصمیم به نوعی بی عدالتی در حق جوانان و قهرمانانی است که چشم به درخشش در المپیک توکیو2020 دارند.

چرا آنها باید به دلیل اشتباهات گذشتگان این فرصت بزرگ، استثنایی و تکرار نشدنی را از دست بدهند؟ از شما به عنوان فردی ورزشی، مدیر و با نفوذ در IOC درخواست دارم رایزنی برای تجدید نظر در این تصمیم را انجام دهید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست صالحی امیری از آیان برای مورد افزایش سهمیه المپیک 2020

درخواست صالحی امیری از آیان برای مورد افزایش سهمیه المپیک 2020