مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مهر 1397 ساعت 13:452018-10-11اقتصادي

ادیانی: روابط نفتی مشتریان سنتی و اتحادیه اروپا با ایران محفوظ است


رییس کمیته حقوقی، قراردادها و امور بین الملل کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: اگرچه در حال حاضر آمریکا با تحریم های گازانبری شرایط را برای ایران محدودتر کرده است، - اما روابط مشتریان سنتی و برخی کشورهای اتحادیه اروپا با ما محفوظ است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،علی ادیانی در برنامه گفت وگوی اقتصادی رادیو در خصوص اقدامات ایران برای تحریم کره در صورت عدم خرید و تحریم نفت ایران اظهار کرد: قراردادهای نفتی بر مبنای زمان و شرایط خاص تنظیم می شود و این قراردادها نمی تواند مشمول طول زمان شوند.

وی در ادامه گفت: کشورهای مشتری و خریدار نفت ما در چارچوب منافع شخصی و با توجه به اینکه یکی از مولفه های خرید، قیمت است و این مسئله نیز متاثر از برخی فعل و انفعلات بین المللی و تجارت می باشد لذا شرایط آنها ممکن است تغییر پیدا کند.

نماینده مردم قائمشهر در مجلس در ادامه تصریح کرد: ایران در سخت ترین شرایط تحریم برخی از مشتریان سنتی و ثابت را حفظ کرده، درست در زمانی که آمریکا، اتحادیه اروپا و بسیاری از کشورها پایبند به تحریم های شورای امنیت بودند.

ادیانی در ادامه اظهار کرد: اگرچه در حال حاضر آمریکا شرایط گازانبری تحریم ها را محدودتر کرده است، اما برای ایران فضای بازی در سطح بین الملل وجود دارد؛ چراکه اتحادیه اروپا و روسیه به طور کامل موافق و همراه آمر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادیانی: روابط نفتی مشتریان سنتی و اتحادیه اروپا با ایران محفوظ است

ادیانی: روابط نفتی مشتریان سنتی و اتحادیه اروپا با ایران محفوظ است