مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مهر 1397 ساعت 12:202018-10-11دانش

راهکارهای دانشگاه خواجه نصیر برای جذب بیشتر دانشجویان خارجی


رییس دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی نوسانات ارزی و نحوه صدور ویزا را از جمله موانع بین المللی سازی دانشگاه ها عنوان کرد و گفت: برای گام نهادن در این عرصه می توان اقداماتی چون برگزاری دوره های مشترک، - جذب دانشجویان خارجی از طریق کریدورهای ایجاد شده و همکاری با نهادهای بین المللی که نیاز به ارز زیادی ندارند، اجرایی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علی خاکی صدیق در نشست فرآیند بین المللی سازی دانشگاه با بیان اینکه این نشست سومین جلسه برای بررسی راهکارهای بین المللی سازی دانشگاه خواجه نصیر است، اظهار کرد: با برنامه ریزی های انجام شده برخی از دانشکده های این دانشگاه عملکرد خوبی در این زمینه داشته اند، ولی برخی از دانشکده ها اطلاعات کاملی از روند بین المللی سازی دانشگاه ندارند.

وی مشکلات ارزی و ناپایداری های کشور را از جمله موانع بین المللی سازی دانشگاه عنوان کرد و یادآور شد: این وضعیت از واقعیات جامعه ما است و ما چه بخواهیم و چه نخواهیم، باید در مسیر بین المللی شدن قرار گیریم.

هر چند که این چالش ها بر این روند تاثیرگذار است.

خاکی صدیق با تاکید بر اینکه نوسانات ارزی فعالیت های ما در حوزه بین المللی سازی را تحت تاثیر قرار می دهد، اظهارکرد: این مسئله ای است که همه دانشگاه های کشور با آن مواجه هستند و برداشت من این است که دانشگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهکارهای دانشگاه خواجه نصیر برای جذب بیشتر دانشجویان خارجی

راهکارهای دانشگاه خواجه نصیر برای جذب بیشتر دانشجویان خارجی