مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مهر 1397 ساعت 11:162018-10-11سياسي

به دنبال ملی کردن پلتفرم های فضای مجازی هستیم


دبیر شورای عالی فضای مجازی کشور گفت: در حال حاضر به دنبال ملی کردن پلتفرم های فضای مجازی هستیم زیرا ضریب نفوذ در دنیا و منابع اقتصادی کافی نداریم و این برنامه است که طی آن مردم را از سلطه غربی فضای مجازی خارج کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سیدابوالحسن فیروزآبادی صبح امروز در گردهمایی فرماندهان بسیج سازمان های تابعه وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی که در محل پلاژهای بهزیستی مازندران در ساری در حال برگزاری است اظهار کرد: براساس آمار جمعیت شهرنشین بطور متوسط سه ساعت درگیر فضای مجازی هستند.

وی بیان کرد: در حال حاضر به دنبال ملی کردن پلتفرم های فضای مجازی هستیم زیرا ضریب نفوذ در دنیا و منابع اقتصادی کافی نداریم و این برنامه است که طی آن مردم را از سلطه غربی فضای مجازی خارج کنیم.

دبیر شورای عالی فضای مجازی کشور گفت: رسانه های فضای مجازی هم در تولید محتوا و هم در تعداد کاربران نیاز به فعالیت کاربران بسیجی دارد.

‬این مسؤول تصریح کرد: در هرجایی که می توانید از شبکه های اجتماعی مختلف گرفته تا درج کامنت های حمایتی، حضور همه جانبه و پررنگ داشته باشید و جبهه انقلابی را تقویت کنید.

فیروزآبادی گفت: ضروری است بسیج در مقابل ربات هایی که تولید لایک و کامنت می کنند فعال باشد و جبهه انقلاب را با توجه به عظمت ظرفیت های انقلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به دنبال ملی کردن پلتفرم های فضای مجازی هستیم

به دنبال ملی کردن پلتفرم های فضای مجازی هستیم