مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مهر 1397 ساعت 10:452018-10-11سياسي

تجدید میثاق فرماندهان و کارکنان نیروی انتظامی با آرمان های امام خمینی (ره)


مراسم تجدید میثاق با آرمان های بنیانگذار انقلاب اسلامی در هفته ناجا با حضور فرماندهان و کارکنان نیروی انتظامی در مرقد مطهر امام خمینی (ره) برگزار شد.

- تجدید میثاق فرماندهان و کارکنان نیروی انتظامی با آرمان های امام خمینی (ره) مراسم تجدید میثاق با آرمان های بنیانگذار انقلاب اسلامی در هفته ناجا با حضور فرماندهان و کارکنان نیروی انتظامی در مرقد مطهر امام خمینی (ره) برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مراسم تجدید میثاق فرماندهان و عوامل نیروی انتظامی صبح امروز با حضور سردار مومنی جانشین فرمانده ناجا، سردار مهری رییس پلیس راهور، سردار رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ و جمع دیگری از فرماندهان و کارکنان نیروی انتظامی در مرقد امام خمینی (ره) برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام روحانی رییس عقیدتی سیاسی مرزبانی ناجا سخنرانی کرد و گفت: ما اینجا هستیم برای تجدید میثاق با بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، مردی که در حد و تراز اسلام است.

ما به عهد و میثاق پایبند هستیم و تجدید عهد با امام (ره) یعنی قبول کردن آموزه های پاک ایشان و به ثمر نشاندن زحمات و تلاش های پیامبران بزرگ.

وی اضافه کرد: حضور در این مکان یعنی اینکه ما نهضت عاشورا را باور داریم و سال 61 هجرت را با جان و دل خود پذیرفته ایم و ما استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را پس از انقلاب در دستو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجدید میثاق فرماندهان و کارکنان نیروی انتظامی با آرمان های امام خمینی (ره)

تجدید میثاق فرماندهان و کارکنان نیروی انتظامی با آرمان های امام خمینی (ره)