مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مهر 1397 ساعت 14:552018-10-10سياسي

شهدا متعلق به قشر خاصی نیستند


رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج، با اشاره به اینکه شهدا متعلق به قشر خاسی نیست، گفت: شهدا متعلق به همه جامعه هستند بنابراین باید تمام ویژگی های برجسته شهدا را جمع آوری و آنها را بیشتر معرفی کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد قربان کیانی امروز( 18مهرماه) در همایش منطقه ای یاد و خاطره 5400 شهید گلگون کفن استان کردستان، با اشاره به هشت سال دفاع مقدس، اظهار کرد: فرهنگ ایثار و شهادت ما را به جایی رسانده که باعث شد آمریکا در مقابل ما زانو بزند و با همه توطئه ها شکست بخورد.

وی تصریح کرد: فلسفه برگزاری کنگره 5400 شهید استان کردستان زنده نگه داشتن یاد شهدا در جامعه است.

رییس دانشگاه آزاد واحد سنندج، با بیان اینکه هدف و اساس برگزاری کنگره 5400 شهید استان کردستان بر محور شهید و شهادت است، بیان کرد: معتقدیم شهدا تفسیر آیات آسمانی در روی زمین هستند و هر آنچه که در کمال انسانیت وجود دارد در وجود شهدا نیز است.

وی با اشاره به اینکه شهدا متعلق به قشر خاسی نیستند، گفت: شهدا متعلق به همه جامعه است بنابراین باید تمام ویژگی های برجسته شهدا را جمع آوری و آنها را بیشتر معرفی کنیم.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج، عنوان کرد: به برکت خون پاک شهدا امنیت و آرامش داریم و در زندگی مستقل و آزاده ایم در واقع اگر شهدا نبودند این امنیت و آسایش را نداشتیم و در زیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهدا متعلق به قشر خاصی نیستند

شهدا متعلق به قشر خاصی نیستند