مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مهر 1397 ساعت 10:462018-10-10بين الملل

تلاش ترکیه برای دستیابی به قطرات خون یا DNA خاشقجی


ترکیه مایل است کنسولگری عربستان در استانبول را برای یافتن زنده یا مرده جمال خاشقجی بازرسی کند و هدف از این عملیات دستیابی به DNA یا خون خاشقجی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از روزنامه رأی الیوم، جمال خاشقجی، روزنامه نگار منتقد عربستانی سه شنبه گذشته بعد از ورود به کنسولگری عربستان در استانبول ناپدید شد.

کنسولگری مدعی است که خاشقجی از این ساختمان خارج شده است، اما مقامات ترکیه این حرف را باور ندارند و فرضیه ترور یا ربودن یا بازگرداندن خاشقجی به عربستان را مطرح می کنند.

ترکیه از عربستان خواسته براساس معاهده وین درباره روابط دیپلماتیک کشورها، اجازه بازرسی کنسولگری را بدهد و عربستان قبول کرده است.

پلیس ترکیه می داند که به جسد خاشقجی در زیرزمین کنسولگری یا جای مخفی در این ساختمان دست نمی یابد چراکه اگر کشته شده باشد به خارج منتقل شده است و اگر ربوده شده باشد باز هم از این کنسولگری او را خارج کرده اند، اما برای دستیابی به قطرات خون یا DNA خاشقجی تلاش می کند.

در رابطه با تیم 15 نفره ای که روز ربوده شدن خاشقجی وارد ترکیه شده بودند می توان گفت که بی تردید در میان آن ها کسانی هستند که به عملیات ترور، پاکسازی یا محو هرگونه اثر DNA پرداخته باشند، اما تکنولوژی کنونی می تواند به دستیابی به DNA حتی از بقایای خونی که با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش ترکیه برای دستیابی به قطرات خون یا DNA خاشقجی

تلاش ترکیه برای دستیابی به قطرات خون یا DNA خاشقجی