مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مهر 1397 ساعت 08:302018-10-10اقتصادي

عاشقان در حبس، چشم انتظار کاهش نرخ سکه


در حال حاضر موضوع افزایش قیمت سکه دست به گریبان مردانی شده است که پیش از این بنا به تشخیص دادگاه، مهریه زنان را به شکل قسطی پرداخت می کردند اما حالا بسیاری از آنان با تغییرات شدید قیمت سکه دیگر توان پرداخت آن را ندارند.

- کمتر کسی پیدا می شود تا درک کند که این افراد چگونه شب هایشان را تا طلوع آفتاب در پشت میله های زندان با خاطراتی که اکنون تبدیل به کابوس شده اند، صبح می کنند.

افزایش قیمت سکه خواب خوش را از مجنونانی که به عشق لیلی در شب خواستگاری سینه سپر کرده بودند و اکنون در مرز طلاق هستند، گرفته است.

آخر این فرهنگ اشتباه مهریه را کی داده و کی گرفته تعداد بسیاری از این عاشقان را روانه زندان کرده است، عاشقانی که حتی فکر نمی کردند روزی، خنده پس از شنیدن این جمله مضحک توسط برخی، بدون آینده نگری تبدیل به گریه و پشیمانی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در خصوص دلیل افزایش زندانی های مهریه تصمیم گرفتیم که درد و دل عاشقان در حبس را بشنویم، لذا به زندان شهرکرد رفتیم و با تعدادی از آن ها صحبت کردیم.

مردی میان سال که با قلبی ضعیف و چندین بیماری، چند روزی بود که به زندان آمده بود، چنین گفت: من زمانی که به خواستگاری رفتم، با مشورت همسرم قرار گذاشتیم که 14 سکه و یک دانگ از خانه خودم را مهریه همسرم کنم، اما به محض اینکه در محضر حاضر شدیم، برای چشم و هم چ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عاشقان در حبس، چشم انتظار کاهش نرخ سکه

عاشقان در حبس، چشم انتظار کاهش نرخ سکه