مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مهر 1397 ساعت 15:412018-10-09دانش

وزیر بهداشت به دانشجویان ایرانی رشته های پزشکی دانشگاه های خارجی هشدار داد+ فیلم


از ابتدای سال 2019 میلادی با انتقال دانشجویان ایرانی دانشگاه های خارج از کشور به دانشگاه های داخلی موافقت نخواهد شد.

- وزیر بهداشت به دانشجویان ایرانی رشته های پزشکی دانشگاه های خارجی هشدار داد+ فیلم وزیر بهداشت بیان کرد: از ابتدای سال 2019 میلادی با انتقال دانشجویان ایرانی دانشگاه های خارج از کشور به دانشگاه های داخلی موافقت نخواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت در حاشیه آیین امضای تفاهم نامه همکاری مشترک با معاونت علمی در پاسخ به سوال خبرنگار خبرگزاری دانشجو درباره شرایط انتقال دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی خارج از کشور به دانشگاه های داخلی عنوان کرد: هر فردی که تا یک ماه و نیم آینده در دانشگاه های خارجی دارای رتبه بندی زیر 700، ثبت نام کند می تواند به دانشگاه های داخلی منتقل شود.

وی ادامه داد: از ابتدای دولت یازدهم انتقال دانشجویان ایرانی شاغل به تحصیل در خارج از کشور به دانشگاه های داخلی در صورتی پذیرفته بود که دانشگاه های آن ها رتبه بندی زیر 700 داشته باشند یعنی جزو بهترین دانشگاه های دنیا باشند.

وزیر بهداشت بیان کرد: با توجه به برخی مشکلات ارزی که برای دانشجویان ایجاد شده است، این امکان را برای آن ها فراهم کردیم که نه تنها با 72 واحد درسی بلکه با گذراندن 36 واحد به دانش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر بهداشت به دانشجویان ایرانی رشته های پزشکی دانشگاه های خارجی هشدار داد+ فیلم

وزیر بهداشت به دانشجویان ایرانی رشته های پزشکی دانشگاه های خارجی هشدار داد+ فیلم