مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مهر 1397 ساعت 13:502018-10-09دانش

راه اندازی دوره های دکتری پیوسته از مهر 98 در دانشگاه تربیت مدرس


معاون آموزشی دانشگاه تربیت مدرس از جذب دانشجو در دوره های دکتری پیوسته این دانشگاه خبر داد و گفت: مجوز ایجاد دوره دکتری پیوسته دو رشته علوم پایه را دریافت کرده ایم، - اما تلاشمان این است که در رشته های فنی و پزشکی نیز بتوانیم برای دکتری پیوسته دانشجو جذب کنیم تا دانشجو بعد از دوره لیسانس مستقیما وارد دوره دکتری شود.

به گزاش ایسنا، دکتر محمدرضا کلباسی ضمن بیان این مطلب، درباره زمان جذب دانشجو در این دوره اظهار داشت: مجوز برگزاری دوره دکتری پیوسته اخذ شده و از مهر 98 شروع به جذب دانشجو در این دوره ها خواهیم کرد.

معاون آموزشی دانشگاه تربیت مدرس با بیان اینکه حضور دانشجویان بین المللی از مواردی است که رتبه دانشگاه ها را در سطح بین الملل ارتقاء می دهد گفت: برنامه ریزی وسیعی کرده ایم که با اعمال تخفیف در شهریه ها، گرفتن بورس از وزارت علوم و یا بورس کردن دانشجویان از طرف دانشگاه بتوانیم حضور دانشجویان بین المللی را در دانشگاه تسهیل کنیم.

کلباسی افزود: در تلاشیم تا دانشجویان برتر و با کیفیت دنیا خصوصا کشورهای اطرافمان را جذب کنیم.

وی یادآور شد: در این راستا از هفته گذشته تخفیف شهریه دانشجویان خارجی را مصوب کردیم تا با توجه به کیفیت علمی دانشجویان بین 30 تا 50 درصد تخفیف در شهریه شامل آن ها شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی دوره های دکتری پیوسته از مهر 98 در دانشگاه تربیت مدرس

راه اندازی دوره های دکتری پیوسته از مهر 98 در دانشگاه تربیت مدرس