مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مهر 1397 ساعت 13:462018-10-09دانش

دبیرخانه مرکزی برنامه های علمی در دانشگاه آزاد راه اندازی می شود


معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دبیرخانه مرکزی برنامه های علمی در سازمان مرکزی و 40 واحد ویژه این دانشگاه با هدف حل مسائل جامعه به زودی راه اندازی خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، بیژن رنجبر با اشاره به تدوین نظام موضوعات پژوهشی برای مسئله محور کردن پایان نامه ها و رساله های دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: مراحل اولیه تدوین این نظام موضوعات، همزمان در معاونت پژوهش و فناوری و دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران انجام شد.

وی افزود: بدین ترتیب نظام موضوعات علمی استان تهران مشخص و قرار است به زودی توسط سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی رونمایی شود.

رنجبر ادامه داد: در همین راستا دبیرخانه مرکزی برنامه های علمی ذیل معاونت پژوهش و فناوری به زودی تشکیل می شود و 40 دبیرخانه در 40 واحد ویژه که متشکل از 31 دانشگاه آزاد اسلامی استان و 9 واحد جامع مستقل است، راه اندازی خواهد شد.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه فعالیت ها در دبیرخانه نظام موضوعات پژوهشی با توجه به نظام پایشی (پژوهش اثرگذار یکپارچه شبکه ای) انجام خواهد شد، گفت: دبیرخانه های استانی باید چالش ها و معضلات مختلف استان را احصاء کرده و حل این معضلات را در پایان نامه ها و رساله های دانشجویان دانشگاه آزاد اسلام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیرخانه مرکزی برنامه های علمی در دانشگاه آزاد راه اندازی می شود

دبیرخانه مرکزی برنامه های علمی در دانشگاه آزاد راه اندازی می شود