مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مهر 1397 ساعت 11:112018-10-09حوادث

کشف 12 تن مواد مخدر در گلستان/ انهدام 27 باند قاچاق مواد مخدر و دستگیری 53 نفر


فرمانده انتظامی گلستان از کشف 12 تن انواع مواد مخدر در استان گلستان خبر داد و گفت: هشت تن و 208 کیلوگرم از این مواد کشف شده مربوط به ماده مخدر تریاک بوده است.

- علی اکبر جاویدان امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان در خصوص اقدامات انجام شده توسط پلیس گلستان در موضوع مبارزه با مواد مخدر اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون 12 تن و 60 کیلوگرم انواع مواد مخدر توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر و دیگر پلیس ها در سطح استان کشف شده است.

وی ادامه داد: هشت تن و 208 کیلوگرم از این مواد کشف شده مربوط به ماده مخدر تریاک بوده، یک تن و 800 کیلوگرم حشیش، یک تن و 700 کیلوگرم مرفین و باقی آن نیز سایر انواع مواد مخدر بوده است.

فرمانده انتظامی گلستان تصریح کرد: در این مدت 53 نفر از عناصر اصلی توزیع و قاچاق مواد مخدر در این مدت شناسایی و دستگیر شدند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 53 درصد افزایش داشته است.

جاویدان گفت: دستگیری خرده فروشان و عناصر جز توزیع مواد مخدر و جمع آوری معتادان متجاهر به صورت شبانه روزی در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار دارد و در این مدت 27 باند اصلی قاچاق مواد مخدر منهدم شده و 80 دستگاه خودروی حامل مواد مخدر توقیف، 26 دستگاه موتورسیکلت توقیف و چهار قبضه سلاح نیز کشف شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 12 تن مواد مخدر در گلستان/ انهدام 27 باند قاچاق مواد مخدر و دستگیری 53 نفر

کشف 12 تن مواد مخدر در گلستان/ انهدام 27 باند قاچاق مواد مخدر و دستگیری 53 نفر