مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مهر 1397 ساعت 00:262018-10-08سياسي

راه آهن اردبیل-میانه به پارس آباد متصل می شود


مطالعات تخصصی اتصال پروژه راه آهن اردبیل-میانه به پارس آباد شروع شده و امیدوار به تحقق هر چه سریع این طرح هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر بهنام جو عصر امروز در بازدید از پروژه راه آهن اردبیل - میانه اظهار کرد: مردم به این پروژه و به دیگر قول های مسؤولین استان خود امیدوار و اطمینان داشته باشند و قطعا هرچه به مردم استان وعده داده ایم جامعه عمل خواهیم پوشاند.

وی افزود: اهالی رسانه استان پروژه راه آهن اردبیل-میانه را به شکل کامل برای مردم استان ترسیم کنند تا جامعه ببیند که در چه شرایط سخت و دشواری چه کار بزرگ و عظیمی برای استان اردبیل انجام می شود.

استاندار اردبیل گفت: مطالعات تخصصی اتصال پروژه راه آهن اردبیل-میانه به پارس آباد شروع شده و امیدوار به تحقق هر چه سریع این طرح هستیم.

استاندار اردبیل تصریح کرد: در وجود و چهره کلیه کارکنان پروژه یک امیدواری خاص وجود دارد و این امیدواری باید به طور کامل به کل اهالی استان منتقل شود.

مردم به مسؤولان و خادمان استان خودشان اطمینان داشته باشند که شبانه روز بدون وقفه در حال فعالیت هستند بهنامجو تصریح کرد: با همت مسؤولین در دستگاه های ملی و استانی توانستیم منابع مالی پروژه راه آهن اردبیل- میانه را اخذ کنیم و در قرارداد بندی وجود دارد که حتی اگر به منابع مالی بیشتر نیاز بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه آهن اردبیل-میانه به پارس آباد متصل می شود

راه آهن اردبیل-میانه به پارس آباد متصل می شود