مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مهر 1397 ساعت 13:252018-10-08اقتصادي

کم آبی گریبانگیر شهرک های صنعتی در سمنان


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان با بیان اینکه شهرک های صنعتی استان با مشکل جدی کمبود آب مواجه هستند، گفت: زیرساخت های لازم در شهرک ها و نواحی صنعتی این استان فراهم است ولی متأسفانه با کمبود آب مواجه هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، حسن آلبویه در جلسه ستاد جذب و حمایت از سرمایه گذاری در استان سمنان اظهار کرد: با وجود مشکلات مختلفی مانند کمبود آب و خشکسالی، طرح های بزرگ صنعتی و تولیدی در شهرک های صنعتی استان اجرا می شود و برای جذب بیشتر سرمایه گذاری نیاز است تا مشکل کمبود آب بر طرف شود.

وی همچنین از اختصاص 16 میلیارد و 329 میلیون تومان اعتبار استانی مصوب جهت توسعه شهرک ها و ناحیه های صنعتی استان سمنان خبر داد و گفت: وضعیت اعتبارات نسبت به سال گذشته بهتر شده است اما نسبت به وضعیت ایده آل فاصله زیادی وجود دارد .

آلبویه معتقد است: برای جذب و حمایت از سرمایه گذاران باید وضعیت اعتبارات شهرک ها و نواحی صنعتی این استان بهبود پیدا کند تا زیر ساخت های بیشتری فراهم و نواقص بر طرف شود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان ادامه داد: در سال جاری 580 میلیون تومان جهت توسعه شهرک صنعتی دامغان، 750 میلیون تومان جهت توسعه شهرک صنعتی سمنان، 3 میلیارد و یک صد میلیون تومان برای شهرک صنعتی شاهرود و 2 میلیارد و 170 میلیون تومان نیز جهت توسعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کم آبی گریبانگیر شهرک های صنعتی در سمنان

کم آبی گریبانگیر شهرک های صنعتی در سمنان