مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مهر 1397 ساعت 10:562018-10-08دانش

دلایل مشکل پذیرش داوطلبان پزشکی دانشگاه آزاد اعلام شد


رییس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی درخصوص رفع مشکل پذیرش داوطلبان رشته های علوم پزشکی این دانشگاه توضیحاتی ارائه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، امیررضا شاهانی درخصوص مشکل ایجاد شده برای برخی از داوطلبان که اسامی آن ها در روز های گذشته به عنوان پذیرفته شده در این دانشگاه اعلام شد، اما هنگام مراجعه به واحد های محل قبولی از آن ها نام نویسی به عمل نیامد، گفت: براساس مصوبه شورای سنجش و پذیرش، امسال تکمیل ظرفیت نخواهیم داشت و باتوجه به این موضوع ما ضریب افت را بزرگتر از سال های گذشته انتخاب کردیم، برای اینکه بتوانیم ظرفیت ها را تکمیل کنیم.

وی افزود: ضریب افت بر این اساس است که برخی داوطلبان در این دانشگاه انتخاب رشته می کنند، اما به علت قبولی در دانشگاه های دولتی، در این دانشگاه ها ثبت نام می کنند و بخشی از ظرفیت ما خالی می ماند.

رییس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد: در سال های گذشته به علت آنکه تکمیل ظرفیت داشتیم، پس از اعلام نتایج، داوطلبان مجددا انتخاب رشته می کردند و ما نتایج را پردازش و اعلام می کردیم و پس از دو یا سه مرحله ظرفیت رشته های گروه پزشکی نیز تکمیل می شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلایل مشکل پذیرش داوطلبان پزشکی دانشگاه آزاد اعلام شد

دلایل مشکل پذیرش داوطلبان پزشکی دانشگاه آزاد اعلام شد