مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مهر 1397 ساعت 10:302018-10-08اجتماعي

بازدید از موزه تنوع زیستی پردیسان امروز و فردا رایگان است


مدیر کل دفتر موزه های تاریخ طبیعی و ذخایر ژنتیکی سازمان حفاظت محیط زیست از بازدید رایگان از موزه تنوع زیستی طی امروز و فردا (16 و 17 مهرماه) خبر داد.

- مدیر کل دفتر موزه های تاریخ طبیعی و ذخایر ژنتیکی سازمان حفاظت محیط زیست از بازدید رایگان از موزه تنوع زیستی طی امروز و فردا (16 و 17 مهرماه) خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا طاهره افتخاری با بیان اینکه 16 مهرماه روز ملی کودک و محیط زیست نامگذاری شده است،گفت: به مناسبت هفته کودک از تاریخ 15 تا 17 مهرماه بازدید از موزه تنوع زیستی رایگان است.

وی ادامه داد: دفتر موزه تاریخ طبیعی و ذخایر ژنتیک با همکاری اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران در این ایام مسابقات متنوع محیط زیستی برگزار می کنند.

افتخاری تصریح کرد: موزه های تاریخ طبیعی از جمله مکان های فرهنگی، اجتماعی، آموزشی و تحقیقاتی هستند که به منظور آشنایی جامعه و ارتقای آگاهی های عمومی در مورد جانوران، گیاهان، فسیل ها و زیستگاههای طبیعی آنها ایجاد شده اند.

این مکان ها در واقع عامل انتقال و توسعه دانش و فرهنگ در زمینه آشنایی و حفظ محیط زیست هستند.

به گفته وی، موزه ها از طریق نمایشگاه ها و برنامه های آموزشی که با اهداف خاص برای آن ها تدوین می شوند، به تفسیر و شرح جایگاه و اجزای طبیعت می پردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید از موزه تنوع زیستی پردیسان امروز و فردا رایگان است

بازدید از موزه تنوع زیستی پردیسان امروز و فردا رایگان است