مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مهر 1397 ساعت 09:052018-10-07پزشكي

3 برنامه برای ارایه خدمات دندانپزشکی دولتی/ توسعه دندان پزشکی شبانه روزی


رییس اداره امور دندان پزشکی معاونت درمان وزارت بهداشت سه برنامه این وزارتخانه در حوزه دندان پزشکی، شامل ایجاد مراکز دندان پزشکی ویژه بیماران خاص، - 3 برنامه برای ارایه خدمات دندانپزشکی دولتی/ توسعه دندان پزشکی "شبانه روزی" رییس اداره امور دندان پزشکی معاونت درمان وزارت بهداشت سه برنامه این وزارتخانه در حوزه دندان پزشکی، شامل ایجاد مراکز دندان پزشکی ویژه بیماران خاص، ایجاد کلینیک های ویژه ای که بخش دندان پزشکی دارند و راه اندازی مراکز دندان پزشکی اورژانسی را تشریح کرد.

دکتر قاسم صادقی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به برنامه های وزارت بهداشت در حوزه دندان پزشکی، گفت: در این زمینه سه برنامه در دست اقدام داریم که یکی از این برنامه ها ایجاد مراکز دندان پزشکی ویژه بیماران خاص است که در فاز تجهیز و تعیین مراکز قرار دارد.

کلینیک های ویژه ای که بخش دندان پزشکی دارند وی افزود: دومین برنامه وزارت بهداشت در این حوزه نیز تجهیز و راه اندازی کلینیک های ویژه در تمام دانشگاه های علوم پزشکی و مراکز دانشگاهی وزارت بهداشت است.

باید توجه کرد که ایجاد 247 کلینیک ویژه در سراسر کشور پیش بینی شده است که همه این کلینیک ها دارای بخش دندان پزشکی هستند و خوشبختانه هر یک از این مراکز با همت خود دانشگاه های علوم پزشکی در حال تجهیز و راه اندازی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 برنامه برای ارایه خدمات دندانپزشکی دولتی/ توسعه دندان پزشکی شبانه روزی

3 برنامه برای ارایه خدمات دندانپزشکی دولتی/ توسعه دندان پزشکی شبانه روزی