مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مهر 1397 ساعت 20:062018-10-06سياسي

خیانت محض به ملت ایران با نام FATF


اگر نمایندگان با تصویب FATF منجر به وارد شدن خسارت و لطمه ای دیگر به کشور و مردم این کشور شوند، ملت همیشه در صحنه و با بصیرت ایران آرام نخواهند نشست و نخواهند گذاشت تاریخ تکرارشود.

- گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو -محراب نجعی نژاد*؛ پس از تصمیم مجلس شورای اسلامی مبنی بر تصویب لایحه استعماری FATF که اعتراض مردم شریف و با بصیرت ایران را دربرداشت، از تصمیم جدید نمایندگان که به تعویق انداختن بررسی این قانون بود مطلع شدیم.

ضمن تشکر از نمایندگان محترم باید عرض کنیم نظر بر اینکه تصویب این لایحه ننگین که خیانتی محض به ملت شریف ایران، میهن عزیزمان، شهیدان این مرزوبوم و برائت جستن از آرمان های انقلاب است و با توجه به عمل سخیف آمریکا در برجام و درس گرفتن از آن و اینکه هیچ تضمین معتبری از سوی آمریکای جنایتکار و کشور های همپایش وجود ندارد، لذا بسیج دانشجویی دانشگاه خوارزمی از اعضای کمیسیون امنیت ملی و نمایندگان مجلس خواستارمخالفت صریح نسبت به این لایحه بوده و خواهان اقدام انقلابی و وطن پرستانه و پیشگیری از تصویب برجام گونه این لایحه را دارد.

با توجه به تعویق آن لازم به ذکر است در زمان باقی مانده لغو این لایحه را عملی کرده و به فکر تصویب این قانون نباشند و چنانچه نمایندگان، مجددا با اقدام عجولانه خود منجر به وارد شدن خسارت و لطمه ای دی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیانت محض به ملت ایران با نام FATF

خیانت محض به ملت ایران با نام FATF