مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مهر 1397 ساعت 14:102018-10-06اجتماعي

کودکان کار در کرمانشاه دوره حرفه‎آموزی می گذرانند


مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه گفت: در نظر داریم برای کودکان کار در کرمانشاه دوره های مهارت و حرفه آموزی برگزار کنیم.

- "کودکان کار" در کرمانشاه دوره حرفه‎آموزی می گذرانند مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه گفت: در نظر داریم برای کودکان کار در کرمانشاه دوره های مهارت و حرفه آموزی برگزار کنیم.

علیرضا گودرزی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به آماربالای آسیب های اجتماعی در استان، اظهارکرد: مسئولین استان به منظور کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی پیگیریهای جدی را انجام می دهند.

وی بابیان اینکه در بحث آسیب های اجتماعی کودکان یکی از گروه هایی هستند که بیشترین آسیب پذیری متوجه آنان است، ادامه داد: در این بین کودکانی که فرزند طلاق هستند، از آنجایی که حمایت های جسمی، روحی و روانی والدین را از دست می دهند، بیشتر در معرض آسیب قرار می گیرند.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری کرمانشاه تصریح کرد: در این راستا، طبق برنامه ریزی انجام شده در تلاشیم طی سه سال آینده آمار طلاق را در استان کرمانشاه کاهش دهیم.

وی در بحث کودکان کار نیز عنوان کرد: امسال حدود 200 میلیون تومان اعتبار را برای ساماندهی کودکان کار در استان در نظر گرفته ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کودکان کار در کرمانشاه دوره حرفه‎آموزی می گذرانند

کودکان کار در کرمانشاه دوره حرفه‎آموزی می گذرانند