مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مهر 1397 ساعت 12:412018-10-06سياسي

هشدار مداح معروف به توطئه دشمنان برای اربعین


مداح اهل بیت(ع) با اشاره به نقشه های دشمنان برای راهپیمایی اربعین، بر لزوم هوشیاری و همدلی هرچه بیشتر و جلوگیری از نفوذ رگه های تفرقه جویانه تأکید کرد.

- مداح اهل بیت(ع) با اشاره به نقشه های دشمنان برای راهپیمایی اربعین، بر لزوم هوشیاری و همدلی هرچه بیشتر و جلوگیری از نفوذ رگه های تفرقه جویانه تأکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، میثم مطیعی مداح و ذاکر اهل بیت (ع) در گردهمایی فعالان مردمی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در اربعین گفت: امروز در دوره ای زندگی می کنیم که محدودیتی در عرصه تبلیغ وجود ندارد و مرزها در عرصه تبلیغی از بین رفته اند.

وی افزود: قطعاً فعالیت هایی که در کشور انجام می شود در مرزهای ما محدود نمی ماند؛ ابزار هنر یکی از بهترین ابزار نشر فرهنگ دینی است؛ استفاده از ظرفیت جلسات مذهبی نقش مهمی در توسعه فرهنگ دینی در عرصه های جهان است.

مطیعی با اشاره به حضور تبلیغی و ترویجی در کشورهای مختلف بیان کرد: تأثیرات جلسات مذهبی در ایران و انتشار آن در فضای رسانه ای نقش مهمی در توسعه فرهنگی مذهبی در سطح جهان دارد.

در عرصه زبان آموزی و آموزش زبان های خارجی ضعیف بوده ایم.

زبان فارسی نیز مهجور واقع شده اما افرادی در کشورهای دیگر به خاطر فهمیدن این نوحه ها زبان فارسی یاد می گیرند و این افراد را از نزدیک مشاهده کرده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار مداح معروف به توطئه دشمنان برای اربعین

هشدار مداح معروف به توطئه دشمنان برای اربعین