مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 مهر 1397 ساعت 22:352018-10-05حوادث

از فوت یک بهشهری تا قطعی 15 خط اصلی برق در مازندران


بارش شدید باران در مازندران تلفات جانی در پی داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا منطقه مازندران، بارش باران و رعد و برق در مازندران از ظهر جمعه آغاز شد و تاکنون نیز ادامه داشته است که موجب قطعی 15 خط اصلی برق در این استان و کشته و مصدوم شدن 3 نفر بر اثر برق گرفتگی شده است.

رامسر در صدر شهرهای پرباران سیداحمد میرساداتی، کارشناس اداره کل هواشناسی مازندران در گفت و گو با ایسنای مازندران، با اشاره به این که بیشترین بارش گزارش شده از ایستگاه های هواشناسی مازندران، از ساعت 14 تا 21 و 30 دقیقه به ترتیب در شهرهای رامسر با 168، گلوگاه با 121، نوشهر با 94، بابلسر با 83، ساری با 79 و دشت ناز با 77، آمل با 57، کیاسر با 28 و بندرامیرآباد با 23 میلی متر بوده است، اظهار کرد: بیشترین وزش باد از آمل و دشت ناز با سرعت حدود 90 کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.

ترافیک سنگین در جاده هراز علیرضا قدمی، رییس پلیس راه مازندران نیز در گفت و گو با ایسنا در مورد محدودیت های محورهای مواصلاتی استان مازندران با توجه به بارش های فعلی خاطرنشان کرد: در محور هراز تردد کامیون و کامیونت تا 12 امشب (جمعه 13 مهر ماه) ممنوع است.

وی با اشاره به این که بارش امشب باران موجب آبگرفتگی معابر شد و برخی از محورها را با مشکل تردد رو به رو کرده است، تصریح کرد: محور دو هزار تنکابن به دلیل آبگرفتگی و شدت باران امر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از فوت یک بهشهری تا قطعی 15 خط اصلی برق در مازندران

از فوت یک بهشهری تا قطعی 15 خط اصلی برق در مازندران